zondag 11 september 2011

Youtube Sunday Chipboard birdy

En voor je het weet is het weer zondag, en zoals jullie inmiddels gewend zijn van ons hebben wij iedere zondag voor jullie een filmpje.
Dus ik zou zeggen ga er lekker voor zitten en misschien heb je er wat aan.
Ik heb een vogeltje gebruikt van chipboard maar je kan natuurlijk ieder willekeurig figuur hiervoor gebruiken.
Veel plezier met kijken




Materialen die ik gebruikt heb zijn:

Glimmermist en chalkboard
Distress ink
Glitter liner van My Paperworld

Heel erg bedankt voor het kijken en de leuke berichtjes die jullie altijd achterlaten.

X

Erna

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tutorial Erna! Vraagje, wat kun je het beste gebruiken als je geen Pod Modge hebt?

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n leuk filmpje....en plezant om doen! Spijtig is dat als iemand die niets van scrapbook afweet ook niet weet dat het niet zomaar een likje verf geven is!
    Thanks Erna, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk fimpje met mooi resultaat!
    Thanks,
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heeel leuk!!!!! Ik heb alles in huis gelukkig dus ga er vandaag een maken!!!! Dank je voor je video! Groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke manier om je chipboard te bewerken, thanks! Ik ga em onthouden :D

    Groet,
    ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Weer s wat anders dan je designpapier over t vogeltje plakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk filmpje en ook een leuk muziekje!
    Prachtig om zo een vogeltje te maken.
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee en schattig vogeltje geworden!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Brigitta boekbinderslijm wil ook wel gaan of misschien van die goedkope witte lijm ik heb er alleen geen ervaring mee hoe het resultaat dan is.
    Je kan het even uitproberen.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je Erna, ik zal eens gaan experimenteren.

    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen