maandag 12 september 2011

Scrappers Monday: Found

Vandaag voor jullie een lay-out van Guestdesigner Petra.
 
 
Een tijdje geleden vond ik op een brocante markt dit Singer speelgoed naaimachientje waar ik helemaal blij mee was. Manlief en beste vriendin hoorden wat het machientje had gekost en verklaarden mij vervolgens voor gek maar dat deed uiteraard niets af aan mijn plezier. Veel scrappers zijn verzamelaars, dus er zijn vast wel mensen die mijn aankoop begrijpen. Een foto was snel gemaakt en die stond al weken op mijn scrap-bureau. Toen ik in de winkel van Scrapdelight zag dat de nieuwe Sunshine serie uit de Lost & Found 2 collectie van My Mind’s Eye was binnengekomen viel alles op z’n plek, plaatste ik een bestelling en had dit prachtige “Lovely Sewing” papier een dag later in huis.
 


Ik heb het aangevuld met de Sunshine brads en een schitterende Princess Petals bloem van Websters Pages.
 


De bloemen in het kant hebben een parelhart gekregen met de Perlen-Pen. De fotohoekjes komen uit een heel oud fotoalbum en heb ik gecombineerd met de Sunshine brads. Onder de bloem heb ik een cirkel uitgesneden zodat ik daarmee nog een accent kon maken bij het oude naaigarnituurtje.
 



Het Tim Holtz glazen flesje met spelden, het garenklosje en de knopen heb ik allemaal met glue dots bevestigd.
Onder de rechterbovenhoek zit een doily, gecombineerd met een stukje kant en tekst van het Thrift Shop papier van October Afternoon dat ook als border onder de foto zit. De foto is gemat op papier uit de Stella and Rose serie van My Mind’s Eye.


 
Gebruikte materialen:My Mind's eye Lost&Found 2 Sunshine papier , Webster Pages Princess Petals bloemen, Glue dots, Houten klosje, Tim Holtz Idea-ology Glazen flesjes, October Afternoon papier Thrift Shop:, My Mind's eye  Stella and Rose papier, My Mind's eye Lost&Found 2 Brads.

6 opmerkingen:

  1. ik vind het schitterend! mijn complimenten Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt! Kan het best begrijpen dat je super schattige naaimachinetje wou hebben! Ik vind het ook heerlijk om iets nostalgisch op de kop te tikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er superleuk uit zeg!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dit is echt een super mooie lay out!
    Ik hou van oude naaimachines zo prachtig!
    De kleuren zijn zo mooi bij elkaar en de details ook prachtig!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen