donderdag 8 september 2011

Project Thursday; Visjes!

Goedemorgen allemaal!

Sinds ik terug ben van vakantie, heb ik nog niet één zonnestraaltje gezien...
Dus voorlopig zoek ik de zon aan mijn bureau
en scrap alle zomerse foto's die vorige maand geschoten zijn.

Deze Lay-out heeft als ondergrond en stuk stof,
overblijfsel van een oud zomerjurkje van Elena.
Gelukkig had ik nog wat Webster's pages *Seaside Retreat*,
want dat was precies wat ik nodig had
bij deze foto en titel.














































Gebruikt:
Papier: Webster's pages, Seaside retreat {klik hier}
Swirls, Kaizer Craft {klik hier}
Thickers: American crafts {klik hier}
Glimmer glam: {klik hier}
Tags: {klik hier}
Mini rubons: Doodlebug {klik hier}
Overig: Stof, lint, MDF garen, kralen en embossingpoeder


Bedankt voor je bezoekje
en nog een fijne dag!
Hartelijke groeten,
Corina

6 opmerkingen:

  1. BETOVEREND!!! Wat knap, super hoe je hem inelkaar stak....er is zoveel te zien!!!! Prachtig werk!!!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan met dat lapje stof!
    Mooie bijpassende layout geworden!
    En dat papier van WP is toch altijd super!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeminee! Wat een gave LO!
    Er is zoveel te zien, en die tags met foto's vind ik helemaal een leuk idee!
    Thanks voor de inspiratie maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, Corina, this layout is incredibly creative and so cool! TFS! ~Gerry~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Corina, wat een mooie LO is dit zeg! Heel veel op te zien, prachtige foto's en heel erg origineel. Wat een inspiratie, dank je!

    BeantwoordenVerwijderen