vrijdag 9 september 2011

Challenge Friday: tags!

Challenge Friday staat de komende twee weken in het teken van tags!


Het is een inspiratie challenge, dus alles mag! Lay-outs, kaarten en zeker ook home deco projecten, als je je maar laat inspireren door de inspiratiefoto. Tags dus :)

Deze challenge loopt van 9 september tot 20 september 19.00. Om mee te doen zet je je naam en een directe link naar je creatie op jouw blog in de Linky widget die onder de challenge staat. 

Vergeet niet in jouw blogbericht ook de afbeelding met de opdracht te laten zien!(anders ding je niet mee naar de prijs)


Het designteam is ook geïnspireerd door de tag en heeft deze prachtige creaties gemaakt:

Desire

GDT Petra

GDT Janneke

Karin

Michelle

Dan nu de uitslag van de groen&blauw inspiratie challenge!


Margreet heeft gewonnen! Gefeliciteerd! Neem je contact met ons op?


Veel scrapplezier met deze inspiratie challenge, 

Het scrapdelight Designteam






12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Margreet!
    Enne leuke challenge ga ook eens weer mee doen.De vakantie's zijn toch voorbij.Nu weer tijd om te scrappen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Margreet! Waar kan ik zien wat er gemaakt is? Ben niet zo bekend nog met de wedstrijden, maar ik denk dat ik wel mee ga doen met deze nieuwe...Eens zien hoe of t lukt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor de felicitaties dames....super dat ik gewonnen heb....ga jullie mailen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Margreet!
    Leuke voorbeelden weer hoor voor de nieuwe challenge!
    Ik heb alweer iets gemaakt voor deze keer!
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook een poging gewaagd. Zoveel inspirerende voorbeelden.

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook nog eens mee....eindelijk het leek al een eeuwigheid geleden! LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal.
    Ik was vergeten de inspiratie foto te plaatsen bij mijn creatie maar heb dit als nog gedaan, hoop dat ik zo weer mee kan doen.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi meiden,

    Oohh kreeg een berichtje net al Suze,
    Ik zal het veranderen hoor,sorry ;)
    Margreet gefeliciteerd !!
    Leuke voorbeeld tags van het DT,top!!

    Sonja xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn kaart erbij gezet, erg leuke uitdaging en dacht toch wel dat goed gelukt is!
    Bedankt voor jullie geweldige voorbeelden die jullie hebben gemaakt, want kost ook veel tijd maar wordt met veel liefde gedaan.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu was ik de laatste tijd toch al erg in de label, dus de challenge sprak me gelijk aan en toen ik vandaag even de tijd had eentje gemaakt.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,

    Ik heb vast mijn dag niet en mag het gewoon niet goed gaan met het plaatsen
    mijn eerste url verwijst naar jullie blog hier de tweede is dan uiteindelijk geslaagd
    Sorry voor de overlast dames ^_^"
    Sonja x

    BeantwoordenVerwijderen