dinsdag 13 september 2011

Inspiration Tuesday: Woorden

Een scrapproject kan nog zo mooi zijn, met de juiste woorden in je titel of journaling maak je je project nog mooier en persoonlijker.
Eerlijk gezegd heb ik zelf niet altijd de inspiratie om diepzinnige journaling toe te voegen of gevatte titels te bedenken.
Maar gelukkig zijn er genoeg mooie teksten te vinden op internet.

Vandaag wil ik graag een aantal van die teksten met jullie delen, wie weet geeft het jullie inspiratie.





Toen ik de laatste tekst zag, moest ik meteen denken aan een foto die tijdens de fotoreportage op onze trouwdag is genomen. De tekst beschrijft precies het gevoel van dat moment. Ik ben daar dus lekker mee aan de slag gegaan en dat heeft geleid tot deze lay-out.





Details:



Gebruikte materialen:
papier: Kaisercraft- Miss Nelly, Prima Marketing Rose Trim Turquoise, verschillende thickers en letterstickers, Martha Stewart deep edger pons Daisy Fan, stempel, Ranger distressinkt pumice stone, Ranger Embossingpoeder (liquid platinum), Tattered Angels Glimmer Glam (Chandelier).

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi Desiré (zowel de foto als jouw layout) en deze quote maakt het inderdaad heel bijzonder.
    Ik probeer teksten, spreuken, quotes die mij raken of die ik leuk vind altijd meteen op te schrijven. Dus bij deze zal ik hier ook wat woorden toevoegen (en als iedereen die een reactie plaatst dat doet kunnen we elkaar weer inspireren!!)

    sometimes
    in the winds of change
    we find our direction

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms is het inderdaad lastig om een goede tekst te bedenken.
    Maar de tekst op je LO is erg mooi en je LO is prachtig.
    Lekker romantisch.

    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen