woensdag 14 september 2011

Wednesday Card Day: Hartelijk gefeliciteerd

 
 
Vandaag voor jullie een kaartje van guestdesigner Peggy.
 
 
 
Afbeelding
Dit is wat Peggy over haar kaartje zegt.
 
Voor dit kaartje heb ik papier gebruikt van Maja design, life by the sea. Ik vind het zulk mooi papier!
De stempel is ingkleurd met derwent potloden en aan de rand van het papier heb ik te decoratie elke drie millimeter een gaatje geprikt met een prikpen.
 
Afbeelding
 
 
In de hoeken van de kaart heb ik twee verschillende maten parels gebruikt.
De bloemen heb ik samengevoegd en er ook nog een paperclip in stervorm, twee blaadjespins en Tim Holtz film strip aan toegevoegd.

Afbeelding


Gebruikte materialen:Cardstock; Design papier van Maja design, life at the sea; Magnolia stempel (skateboard tilda), spellbinders nestabilities (sterren),  Wit en donkerblauw lint,Witte plakparels van ZVA Creative, Tim Holtz Idea-Ology filmstrip, Witte bloemen, Tacky glue, pins ,sterrenbedeltje.

3 opmerkingen:

  1. Geweldige leuke kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon hem al eerder bewonderen ;) en vind hem prachtig! Vooral leuk dat er zoveel op te ontdekken is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reactie.
    Vind het altijd fijn te lezen wat
    jullie er van vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen