donderdag 15 september 2011

Project Thursday: Just the two of us

In een woord geweldig! Dat vind ik van de nieuwste Lost&Found lijnen van My Minds Eye. De glitters zijn zo mooi (en geven gelukkig niet zo af...) en de kleurtjes van deze Sunshine-lijn zijn net even anders dan anders.

Ik heb een lay-out gemaakt met een iets grotere foto dan anders, waardoor de vlakverdeling van de lay-out eens anders uitpakt.


De paspop heb ik uit karton gestanst met de Sewing Room stans van Tim Holtz.  Vervolgens heb ik de paspop bewerkt met goudkleurige Glimmer Glam.


Verder heb ik kantjes, bloemen van Prima en houten klosjes met touw gebruikt voor deze lay-out.  

Fijne donderdag, 

Johanna

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lay-out. Ik blijf die klosjes waar je garen omheen kunt doen ook helemaal geweldig vinden. Bedankt voor het delen.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij weer mooi en de foto is echt super lief.

    Sterkte
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige layout èn foto Johanna en inderdaad geweldig papier, ik heb dit vel ook al thuis liggen! ;) En ach die glitters die er vanaf vallen geven je dag wel weer een vrolijk accent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldige LO, prachtig papier en een ontzettend leuke foto!!
    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles is gaaf!
    Papier, foto, layout, kleuren én katje!! :)
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen