maandag 26 september 2011

Scrappers Monday, I love you for a (thousand) reason(s)

Vandaag een lay-out met Sweet Surrender lijn van GDC Studio. Eerlijk gezegd kreeg ik het spaans benauwd toen ik deze papiertjes van Michelle kreeg:) Zelf zou ik ze nooit hebben uitgekozen en ik heb dan ook een behoorlijke tijd zitten puzzelen, maar.......ik ben heel blij met hoe het geworden is! Zo zie je maar dat 'out of the box' helemaal zo gek nog niet is!!!





Gebruikte materialen: letterstickertjes: Adornit, bloemen: Prima Marketing, bloemenstans: Tim Holtz, brads: Kaiser Craft,

Groetjes Wilma

8 opmerkingen:

  1. super gaaf lootje geworden Wilma.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Wilma, misschien nog maar een keer 'out of the box' gaan. Je weet nooit wat voor een mooie creatie er dan weer uit komt.

    Bedankt voor het delen.

    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat goed gedaan! En dan te bedenken dat je dit zelf niet zou kiezen. Ik vind het papier en de lay-out helemaal geweldig! Super gelukt!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie LO, prachtige details en kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wilma!!
    pas maar op, straks krijg je Websters!!:P
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze puzzel is helemaal passend geworden! Wat een mooi eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wow wat een prachtige layout. Helemaal mooi en die foto van jullie is ook geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen