woensdag 21 september 2011

Wednesday Card Day: Happy Mail!

Vandaag voor jullie een kaartje van Guestdesigner Janneke.



Het woord is aan Janneke:

Vandaag mag ik jullie mijn creatie als Guest Designer laten zien.
Ik heb de stempel 'Happy Mail' van Belles 'n Whistles gebruikt en ingekleurd met de Copic Markers.
Het papier is van Pebbles Inc 'Happy Go Lucky'.





 Ik heb het papier voordat ik het opgeplakt heb eerst omgekruld (gewoon doen, niet te voorzichtig :-) )






De bloem is een Gardenia en de blaadjes zijn gemaakt met een Creative Shape van Crealies.
Ik heb Copic Markers gebruikt om mijn afdrukje in te kleuren.

Gebruikte materialen:
Belles 'n Whistles stempel "Happy Mail"
Designpapier van Pebbles Inc; Happy Go Lucky.
De bloem is van Blue Hill Studio
De blaadjes zijn gemaakt met de Creative shapes van Crealies
Kantje
Copic Sketch Markers

Bedankt voor je bezoek en een fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje. Erg mooi.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Janneke! Zo mooi gekleurd en super dat je het papier zo gekruld hebt! Gefeliciteerd dat je hier GDT bent hoor!
    Dikke knuf
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card is so cute and adorable! Beautiful work, Janneke! ~Gerry~

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan Janneke.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie stempeltje gebruikt.
    mooi kaartje geworden.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen