zaterdag 14 mei 2011

Shop till you drop; update 14 mei 2011

ZATERDAG! Dat betekent weekend! En dat betekent sinds kort ook de SHOP TILL YOU DROP UPDATE.


Nieuw binnengekomen
Deze week was het stilte voor de storm, want er zijn vooral producten binnengekomen voor ons feestweekend op 27, 28 en 29 mei.
Wat we al wel bekend kunnen maken:


Copic Markers
We hebben nieuwe voorraad copic markers binnen, de meeste kleuren zijn nu weer ruim op voorraad. We hebben ook eindelijk de nieuwe kleuren online gezet. 
En het leuke is: ze zijn in de aanbieding! Tot 15 mei (zondag) betaal je slechts 4,99 per stift.
En vanaf 5 stiften heb je al gratis verzendkosten!

American Crafts
Daarnaast hebben we van American Crafts allemaal setjes met lint en kant. We hebben een deel alvast online gezet. Het zijn rolletjes met 0,90 meter of 2,7 meter kant of lint. En aantrekkelijk geprijsd; € 2,95 of €3,95


Benieuwd? je vindt ze allemaal hier

Ook zijn er nog nieuwe stempels binnen gekomen en nog wat andere producten.
Een compleet overzicht vind je hier! (klik)

Feestweekend

Zoals we onlangs al vertelden viert Scrapdelight het weekend van 27, 28 en 29 mei feest!
We hebben hiervoor een aparte pagina op ons blog.
{klik hier}
In deze post lichten we al wat tipjes van de sluier op.
Blogcandy
Vanaf deze week geven we een blogcandy weg bij 225, 250, 300 en 500 volgers!Wat je daarvoor moet doen vind je hier!


De eerste BLOGCANDY kunnen we al vergeven, want we hebben binnen 2 dagen 25 nieuwe volgers erbij.


Op het moment van dit bericht zijn er 52 gegadigden. En de winnaar is:




JUDITH!!

Judith, stuur je een e-mail naar Scrapdelight met je adres? Dan gaat de candy zsm op de bus.


Gelukkig voor Judith, maar helaas voor 4! andere bloggers, is de prijs aan hun neus voorbij gegaan.
We hadden 4 andere winnaars uit de generator gekregen, maar allen hadden helaas de banner met de candy niet op hun blog staan. Dus voor we gaan dingen naar de 250 blog candy, check even of je de banner op je blog hebt staan!


Make & Takes:
We hebben tijdens het weekend onder meer make & Takes van het designteam
We verklappen nog niet alles, maar we doen iets met paspoppen, bloemen, UTEE en de tattered floral stans van Tim Holtz. Als vanzelfsprekend zijn de producten waarmee we werken ook in de aanbieding!

In totaal hebben we 8! verschillende make en takes voorbereid.

We hebben snel meer nieuws over ons feestweekend. Heb je de datum al in je agenda geblokkeerd?



Planning make & Takes:

We kunnen alvast de planning van vrijdag en zaterdag bekend maken, op ons blog volgen komende week de foto's van de make & takes!

VRIJDAG, winkel geopend van 10.00 - 21.00
10.30 - 12.30 M&T 1, 2 en 3

13.30 - 15.30 M&T 4, 5 en 6

16.00 - 18.00 M&T 7, 8 en 1

19.00 - 21.00 M&T 2, 4 en 6


ZATERDAG, winkel geopend van 10.00 - 17.00

10.30 - 12.30 M&T 1 en 2

13.30 - 15.30 M&T 3 en 4

15.30 - 17.00 M&T 5 en 6



Guest DT
Bedankt voor jullie inzendingen voor ons Guest DT!
Voor deze maand hebben we gekozen voor Cécile, die voor ons een aantal kaarten zal maken en met jullie zal delen. Jullie zullen snel werk van haar zien!



Voor de maand juni hebben we gekozen voor: Boukje en Janneke! Van deze twee mensen zullen jullie ook snel werk krijgen te zien.

Jullie kunnen nog steeds je werk insturen. We kiezen elke maand nieuwe mensen uit, dus grijp je kans!
Wij vinden het super om jullie werk te ontvangen.


De mensen die tot nu toe werk ingestuurd hebben, krijgen komende week uitslag!



Tot slot:
Jullie kunnen nog een aantal dagen meedoen met de eerste layout challenge op ons blog.
De eerste winnaar, de winnaar van de kaartenchallenge, hebben we gisteren bekend gemaakt.
Benieuwd? Hier vind je de winnaar en de nieuwe challenge.

Hieronder vinden jullie de post van Yvette met de uitwerkingen van de april maandsketch.
En Corina heeft op het forum weer een layout ter inspiratie voor het weekend geplaatst.
Benieuwd? klik hier!
Heel fijn weekend en veel scrapplezier!

9 opmerkingen:

  1. Judith, gefeliciteerd met je prijs en veel plezier ermee.

    Ik had deze candy ook op mijn blog geplaats, maar hij was er verdwenen toen ik zojuist keek.
    Dit is waarschijnlijk gebeurd door het probleem bij blogger van de afgelopen dagen.
    Dit kan natuurlijk ook bij anderen gebeurd zijn, dus ik zelf heb hem weer opnieuw geplaats.

    Groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Judith, leuk voor je. Ook bij mij was de banner en de bijpassende link naar Scrapdelight verdwenen. Ik snapte er niets van maar ik ben dus niet de enige bij wie dat gebeurd is helaas. Nu heb ik er maar een blogberichtje aangewaagd....valt in ieder geval goed op haha....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dan had ik even goed de winnaar kunnen zijn !!! Gisteren heeft blogger eruit gelegen, waarschijnlijk bang van vrijdag de 13de. Ik ben er nochtans zeker van dat ik de afbeelding er heb opgeplaatst en vandaag terug heb moeten plaatsen !!!!!!!!!!

    groetjes,
    Sonja
    http://scrapadoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Judith

    Ook ik had problemen met mijn blog en bij mij was de feestbanner ook verwijderd samen met andere candy's die er bij mij opstonden ik was mijn blog ook kwijt maar die doet t gelukkig weer ik heb de candy's er weer opgezet.....gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend om te horen! Daar waren we niet van bewust. Ik ben de vervelendste niet, we doen gewoon maandag nog een trekking ongeacht het aantal volgers, deal? :o)

    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Judith van harte!!!
    En leuk Michelle dat je nog een keer de trekking gaat doen.
    Volgens mij klopte het op mijn blog allemaal wel.Kon alleen geen reactie's plaatsen.
    En alle gast dt's van harte.

    fijn weekend allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JUdith gefeliciteerd

    Ik had de banner ook op mijn blog staan maar die is er dus afgegaan doordat blogger eruit is geweest

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Michelle
    Mijn berichtje was alleen bedoeld om iedereen die graag mee wil (wou) doen met de candy er op te attenderen dat ze even moesten controleren op hun blog als hij er nog wel op stond.
    Maar ik vind het super gaaf dat je nog een trekking wil doen en wil je daarvoor hartelijk danken.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Judith, van harte! Ik kon toen ik me aanmeldde voor de candy me niet eens aanmelden bij mijn eigen blogaccount, laat staan de banner plaatsen.... Maar top dat je een extra trekking doet!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen