donderdag 5 mei 2011

Project Thursday; klein doosje













Vandaag is het mijn beurt om een projectje te laten zien.
ik heb een soort doosje gemaakt. waar je wat lekkers in kan stoppen.
altijd leuk om kado te geven. en er iets lekkers in te stoppen

Het papier wat ik gebruikt heb is van sassafras
het stempeltje is van Magnolia en gekleurd met de Copics
de bloemen die ik heb gemaakt zijn gemaakt met de stansen van Marianne design dit is de english-rose en op deze manier kan je heel leuk je eigen bloemen maken
de blaadjes zijn gemaakt van karton en de stans is vancrealies ik heb het karton bewerkt met
glimmer mist en daarna heb ik hem in de melting pot dit vind ik zo'n gaaf apparaat. het effect is zo ontzettend leuk!
verder heb ik small organza roses lint gebruikt.

1 opmerking:

  1. Wauw Martine helemaal tegek joh , ziet er weer zoals altijd geweldig uit, super die bloemen en blaadjes weer, super glans op de blaadjes tegek

    BeantwoordenVerwijderen