woensdag 4 mei 2011

Wednesday card day; Sweetie



Dat is wat ik dacht toen ik deze stempel zag " Sweetie"
Ik heb hem ingekleurd met distress ink de kleuren die ik gebruikt heb zijn : Broken China, Vintage photo, Walnut Stain, Faded Jeans, Pumice Stone, Crushed Olive, Peeled paint, Tattered Rose en Fired Brick.
Het papier is van Prima Marketing Madeline en het schattige bloemetje in de bloemen ook.
In de bloemen zitten stickles van Ranger.
Het takje onder de bloemen is van Avec.
De stempel is van Whiff of Joy.
Het lint heet Mill arts twill stripe blue
De rand onderaan is gemaakt met een pons van EK succes Daisy Scallop.
De tekst en de swirl zijn Rubons.

Ik wens jullie een fijne woensdag toe en ik zou als ik jullie was ons blog in de gaten houden want er gaan zoveel leuke dingen gebeuren.

X

Erna

4 opmerkingen:

  1. Dit is idd een sweetie,
    En ik vind dit zo leuk dat je de linken erbij zet.
    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wow Erna, wat heb je het mooi ingekleurd!Een schitterend kaartje is het geworden!!!!!
    Heel veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Erna! En dat papier vind ik ook zo mooi!

    Groet,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat een mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen