dinsdag 31 mei 2011

Inspiration Tuesday!

Vaak laat ik mij inspireren door foto's.. Door kleur, compositie of door het onderwerp..
Zo heb ik mij laten inspireren door deze foto;






Ik heb me laten inspireren door het boek, de kleur, de bloemen en door het klokje..
Ik heb dit allen samengevoegd op 3 tags die ik aan elkaar heb laten zitten..
Op deze manier heb ik een verjaardagskaartje gemaakt;

Gebruikte materialen;

dessinpapier - the girls paperie, pink paisley daily junk clear stamps, bloemen, stickels, my paper world glitter liner gold, distressinkt frayed burlap, distressinkt blending tool, tags en bindtouw


Ik hoop dat ik jullie hier ook mee heb weten te inspireren..
Groetjes Janine

9 opmerkingen:

  1. Wat is het weer prachtig Janine!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is erg leuk geworden zeg!
    En de foto vind ik trouwens ook erg mooi.
    Heel simpel maar wel mooi!
    Leuke inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creatie en dat allemaal door een 'eenvoudige' foto. Zelf bedenk ik zoiets niet, maar vind het erg leuk en inspirerend om het bij anderen te zien.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, mooi hoe het doorloopt van de ene tag in de andere!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke tags, heel vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend rijtje tags!
    Zulke mooie kleuren ook echt romantisch vintage super!
    Echt een inspiratie hoor.
    Fijn hemelvaart weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind deze echt prachtig, de kleurencombinatie, het thema. Erg mooi.

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen