woensdag 1 juni 2011

Slider card





Het is weer: "wednesday Card day"
Dit keer heb ik een Slider card gemaakt.
Het was ontzettend leuk om te maken. en het resultaat is ook heel grappig. trek je boven aan de kaart om het "label" eruit te trekken. komt er onder ook een label uit. (dit is erg lastig te fotograferen)


Het papier wat ik gebruikt heb is van Echopark playground dit is een hele vrolijke lijn. met heel veel kleuren. ik hou daar altijd wel van.
verder heb ik de randen bewerkt met stickles
het afdrukje is ingekleurd met de copics en de bloemen zijn stansen van crealies
en hier en daar afgewerkt met de parelpennen

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk, Lekker vrolijk met die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig slidekaart, kleuren overweldigend.

    Groetjes, Danielle

    ps, ik geef 3 candy;s weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, heb ik ook eens geprobeerd, helaas ging die van mij al heel snel kapot...
    Vind deze kleuren wel erg leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen