woensdag 29 juni 2011

Wednesday Card Day: Geboortekaartje

Vandaag de laatste bijdrage op ons blog van Cécile, één van onze guestdesigners.
Zij heeft dit mooie geboortjekaartje gemaakt.



Dit is wat Cécile over dit kaartje zegt.

Deze keer heb ik een geboortekaartje gemaakt, hebben we allemaal wel eens nodig niet?
Papier komt van DCWV en wit cardstock.
Sleeping Baby Tilda, eentje van mijn favoriete Magnolia stempels om te kleuren, en weer heb ik maar eens mijn Copic Markers genomen! De vleugeltjes heb ik met stickles bezet.
Voor de rest een tag, hartjes, bloemetjes en blaadjes met de Bigshot uitgestanst.
De hartjes van de bloemen heb ik met de Paperpen gedaan, de andere hartjes met Glossy Accents en een parel.
Alle randjes heb ik met Distress Inkt gesponst en met Perfect Pearls verstuift.
Een lintje, een bedeltje en klaar!



Gebruikte materialen:
Cardstock, Design Papier, Copic MarkersRanger Stickles,   blaadjespons, Bloemenstans,  Bigshot, My Paper World Paperpen,  Glossy Accents, Ranger Tim Holtz Distress Ink,  Ranger Perfect Pearls, Lintje.

Dit is niet het laatste wat jullie van Cécile zien, in de Scrapdelight Extra die deze week uitkomt, zien jullie meer werk van haar!

2 opmerkingen:

  1. Ooh dit is heel erg mooi.Vind de bloemenstans ook erg leuk.

    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen