donderdag 9 juni 2011

Project Thursday ; home sweet home!

Donderdag is Project Thursday! En dus hebben we weer een nieuw projectje voor jullie.


De winkel is voor mij een wahalla van home deco spulletjes, lintjes en teak meubels. Het is dat we een scrapbookwinkel zijn, anders was ik helemaal los gegaan met woondecoratie spullen. Ik heb namelijk een ZWAK voor alles wat er leuk en schattig uit ziet op woongebied.

Ik kan ook echt kwijlen bij woonmagazines en verliefd kijken naar alle white wash interieurs. Dat ik nu een mooie kast in huis heb staan, is al echt een stapje dichterbij. Mijn vriend houdt namelijk van STRAK en vooral GEEN frutsels. *zucht*. Ik kan je vertellen: een middenweg tussen onze smaken is erg lastig, maar we doen ons best.

Met wie ik dit wel kan delen, zijn de meeste meiden van het team. Zo ook Karin; gek op paspopjes, kistjes, waxinelichtjes en vooral: romantiek!

Karin heeft, geinspireerd door een woonwebsite, dan ook een prachtig viltenboekje gemaakt met hierin foto's van kamers. Helaas is het niet haar huis, maar we mogen toch best een beetje dromen?


De voorkant is gemaakt van Vilt en hier is op gestitched. Met vilt zijn er bloemen gesneden en zo creeer je heel eenvoudig een prachtige omslag.






details:






De inhoud:











en nog een detailfoto van de buitenkant:






Veel plezier en een hele fijne dag gewenst!

Karin en Michelle

10 opmerkingen:

  1. hoi meis
    dit is schitterend gemaakt meis
    mijn complimenten hoor
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig mooi boekje

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig! Mooi, ook door hoe de binnenkant is verwerkt. Prachtig gemaakt met de foto's op kant!
    Een leuke inspiratiebron.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend boekje is dat geworden, echt heel mooi!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er prachtig uit.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb 'm in de winkel al mogen vasthouden,
    hij si echt prachtig en heel aaibaar!!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schitterend boekje zeg!
    Wat een idee ook om een interieurboekje te maken al is het maar om even met je boekje weg te dromen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Te gek wat een super mooi boekje vooral de buitenkant is erg origineel!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig boekje!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi zeg. De voorkant ziet er ook heel stijlvol uit. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen