maandag 6 juni 2011

Scrappers Monday: Lay-out met een bijzonder formaat!

Het is alweer maandag, dus tijd voor scrappers monday!
Dit keer de eer aan Janneke, één van onze twee guest designers deze maand.

























Dit is wat Janneke over haar lay-out zegt:
Laatst heb ik een fotoshoot gedaan met de kinderen van een vriendin van mij en ik moest voor haar er iets van maken. Ik zou de foto's eerst op een canvasschilderij doen maar toen kwam ik deze lijst tegen. Hij is 40x50 dus best groot en een nieuwe uitdaging of dit iets kon worden.
Ik heb gekozen voor het Timepiece papier van BoBunny. De achtergrond is een groot creme vel die je kunt kopen bij de boekhandel. Dit vel heb ik bijgesneden en zo verder afgemaakt....alles is gedistressed met een distress tool en Ranger Distressinkt om toch het oude effect te creeren bij de sepia foto's. Om het geheel af te maken heb ik bloemen van Petaloo toegevoegd.

Detailfoto's:

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan en leuk idee dat we moeten onthouden!!! ;-))
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig project met prachtig papier!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met de bruine foto's en de klokjes!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen