donderdag 2 juni 2011

Project Thursday "De Pier"

Vandaag op deze mooie zonnige hemelvaartdag is het mijn beurt om wat te plaatsen.
Ik heb een LO gemaakt met één van mijn oude foto's.
Wat is dat toch leuk om te doen, werken met oude foto's.
Er komen zoveel herinneringen boven van vroeger.
Zo ook bij deze hier ben ik samen met mijn ouders voor het eerst op De Pier in Scheveningen.




Het papier van My Minds Eye is werkelijk fantastisch te gebruiken bij de wat oudere verkleurde foto's. De bloemen zijn van mijn youtubefilmpje ( gemaakt met een stans van Crealies ) De letters van "De Pier" zijn bewerkt met embossingpoeder van Ranger en wel twee kleuren Walnut stain en Antique Rose Quartz. De frame om de foto heen is van een chipboardset van Tattered Angels en die is bewerkt met glimmermist.
De randenpons is al een oudje van Fiskars.
Het borduurwerk boven in heb ik gemaakt met de Sew Easy wat is dat een handig apparaatje zeg.
En als laatste uiteraard alles afgeinkt met de ink blending tool en distress ink.
Ik wens jullie een prachtige hemelvaartdag maar als ik het zonnetje zo zie buiten moet dat vast gaan lukken.

X

Erna

3 opmerkingen: