zondag 26 juni 2011

Tutorial Chip art tool


Goeiemorgen op deze nog steeds druilerige zondag.
Ik verlang nu toch echt wel naar het heerlijke warme zonnetje jullie niet....
Vandaag is het zondag en dan is het weer tijd voor een filmpje.
Ik heb er ééntje voor jullie weten te maken met de chiparttool van GCD Studio.
Ik vindt het een geweldig apparaat je kunt er zoveel prachtige dingen mee maken o.a. prachtig chipboard bewerken.
En dat is nog niet alles want ook leer, foam, metal sheets, grungeboard of zelfs klei kun je er heel leuk mee bewerken.
En omdat ze ook alfabetten hebben kun je ook heel leuk iets persoonlijks maken.
Ik zou zeggen veel plezier met kijken van ons filmpje.
En mocht je vragen hebben laat het dan weten ik beantwoord ze graag.





Veel plezier met kijken.

X

Erna

2 opmerkingen: