zondag 16 december 2012

Sunday Challenge, Zelfde foto

Hallo, Het is weer zondag en dus is het weer tijd voor de sunday challenge!
Deze keer mochten we weer scrappen met dezelfde foto..

Esther;
Sinds een paar weken ben ik helemaal 'Dylusional'. Het spelen en werken met inkt en verf blijkt helemaal mijn ding te zijn. En de vrolijke stempels van Dylusion hebben de humor die bij me past.
Onderstaande pagina's heb ik in mijn Dylusions Journal gemaakt. Zelf ben ik helemaal weg van dit Journal: 64 pagina's superstevig papier waar je naar hartelust op kunt sprayen zonder dat het door de pagina lekt(!), afwisselend Manilla cardstock of Bristol cardstock (wit).
Ik zit met gezonde spanning te wachten op de nieuwe releases die zullen komen van Dylusions op de CHA van 2013! Nieuwe kleuren? Nieuwe stempels? Nieuwe maskers?

Fijne feestdagen allemaal!








Gebruikte materialen;
Dylusions Journal
Dylusions Ink spray
Dylusions Stamps en Mask
De gouden Color Shine Spray; die een prachtige glans geeft!
Perlen pen (het rood bij de hulsttakjes)


Jolande;
Ik heb een lay out gemaakt in kerststijl...en hiermee wil ik gelijk iedereen een goed kerstfeest wensen. Wat heb ik gedaan....2 maskers gebruikt en de kleuren zwart en rood van de distress inkten. De vleugelstempel is van Unity en die heb ik gestempeld met versa mark en geembost met goud embossing poeder.


Gebruikte materialen;
masker Huey en crafters workshop
distress ink
unity stempels
versa mark
goud embossing poeder.


En als laatste.. Janine;

Ik heb een lay-out gemaakt met de papierlijn Romance novel;
Gebruikte materialen;

Prima marketing romance novel
 
 
Nog een fijne zondag gewenst!

Groetjes Jolande, Esther en Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten