maandag 31 december 2012

De laatste layout!

Al weer het laatste blogbericht van dit jaar!! En omdat het winterse gevoel bij mij ver te zoeken is; dit keer een hele zomerse layout! Wel een "verse foto", namelijk gemaakt in Mexico afgelopen november.

Al basis heb ik gebruik gemaakt van wit cardstock. Hierop heb ik een mask gelegt en besprayed met glimmermist. De randen van het cardstock zijn onder de naaimachine doorgehaald en beinkt.





Het designpapier van Crate paper - Pretty party is in verschillende stroken en stukken gesneden en verdeeld over het papier. De papierrand bovenaan is bewerkt met een randpons van Ek succes. Voordat het papier is opgeplakt is ook deze met inkt bewerkt.

Tenslotte zijn 3 "bergjes" met bloemen en blaadjes gemaakt. Deze zijn van prima Marketing. Ook heb ik gebruik gemaakt van gips blaadjes, door deze met glimmermist te kleuren passen ze er prima bij.
Al laatste wat bling swirls, genie stones en een chipboard hekje van Dusty Attic wat bewerkt is met crackle paint. De tekst is geprint met de computer.

Ik wens iedereen een heel fijn uiteinde en een mooi, gelukkig en vooral creatief 2013!!

Liefs Yvette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten