woensdag 19 december 2012

Kerstkaarten...

Ieder jaar zo rond de eerste week van december slaat de stress me toe... Eind december betekent namelijk kerstmis, en ieder jaar vraag ik mezelf af of ik het wel of niet zal doen; kerstkaarten maken.
Eigenlijk had ik dit jaar bedacht om het maar een keer te laten. Gewoon kaarten kopen is tenslotte veel makkelijker en vooral veel minder werk. Maar ik weet hoe leuk de meeste mensen het vinden als ze wel een zelf gemaakte kaart krijgen, en misschien nog wel erger; hoe ze het van mij bijna verwachten.
Dus moest ik er ook dit jaar aan geloven. maar toen de nieuwe stans van Tim Holtz-Wreath binnen kwam was mijn idee al onstaan. Dus "lang leve mijn BigShot" en snijden maar! Een simple kaart, maar naar mijn idee prima geslaagd.

De achtergrond is bewerkt met distress inkt en de blendingtool. Daarna is het geheel bestempeld met muzieknoten.



De krans is gestanst uit groen cardstock en met glimmermist overspoten voor een mooie glans. Met een parelpen heb ik er  witte stipjes op gezet. De strik op de krans hoort bij de stans en is uit rood cardstock gesneden.

Tenslotte de banner aan de onderkant. Deze stans is van de Sizzlitz serie en kan dus oom prima door de BigShot. Met een stempel heb ik er tekst op gemaakt en door hem met foam vast te pakken komt die iets omhoog.

Ik wens iedereen alvast een hele fijne kerstmis toe!
Liefs Yvette

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat een mooie stans zeg.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfecte Kerstkaart: mooi en simpel!
    Jij ook fijne dagen Yvette!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen