maandag 24 december 2012

Lay out Monday!!!

Goedemorgen Scrapdelight liefhebbers,

Voor vandaag geen lay out maar een kalender. Afgelopen week lag er een reclame kalender in mijn brievenbus en....inspiratie om er iets mee te doen kwam gelijk in me op. Een manilla cardstock, van Ranger, als basis gebruikt en door stempellagen over elkaar te gebruiken dit effect gekregen.

Met natuurlijk heerlijk veel embelies van Tim Holtz omdat dat zo prachtig past bij deze stijl

Hier een detail weergave van de bovenkant en als je goed kijkt zie je
dat het uit stempellagen is opgebouwd.
In dit geval heb ik gebruik gemaakt van stempels van Unity
 maar dit kan natuurlijk met alle soorten stempels gedaan worden.

Dit vond ik wel een heel grappig detail :)
Ik hoop dat ik jullie een leuk idee aan de hand heb gedaan voor die
saaie maar oh zo makkelijke kalender!!

Fijne Kerstdagen!!
Jolande

materiaal lijst:




3 opmerkingen:

  1. Hij is gaaf geworden! Ik heb ook ooit zo'n kalender gepimpt, ziet er toch een stuk leuker uit dan zo'n reclame-exemplaar. Al zal de bedenker/schenker van de kalender niet zo blij zijn met ons gepimp, die hebben natuurlijk liever dat we het hele jaar tegen zijn/haar logo aankijken. Nou, dan liever zo'n mooie stempelachtergrond! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super gedaan!! Ik heb er ook nog één liggen, krijg meteen zin om aan de slag te gaan hihi! Fijne feestdagen, groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gepimt..
    Fijne kerstdagen groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen