zondag 9 december 2012

Challenge Sunday

Goedemorgen allemaal!
Vandaag is het weer zondag, en dat betekent tijd voor de challenge sunday. Wegens omstandigheden bestaat het "groepje"vandaag uit mij alleen. Dus ben ik aan de slag gegaan met een sketch. Een zomerse sketch waar iedereen uiteraard zijn eigen draai aan kan geven. Deze sketch is tevens de maandsketch op het forum!

De foto die ik gebruikt heb was er zo een waarvan ik twijfelde... Zal ik hem wel of niet scrappen. De kwaliteit en kleuren zijn tenslotte niet zoals het hoort. Maar de lol en de herinnering waren te groot om het niet te doen. Dus hierbij een klein "schaam" momentje van Janine en mij afgelopen januari in Amerika.

De sketch:
 
 
 
Mijn layout:
 
De achtergrond bestaat uit een vel kraft cardstock. Hieroverheen heb ik de mask van The Crafters Workshop - "art is" gelegt en deze gedeeltelijk ingespoten met glimmermist.
 
Het papier wat ik heb gebruikt is van Authentique - Thankful. Ook de (letter)stickerstje van deze lijn heb ik gebruikt. Alle randen van het papier zijn geinkt met de bledingtool en distress inkt.



 
 
Nog een heel fijn weekend!
Groetjes Yvette

1 opmerking: