maandag 11 april 2011

Prima marketing, Reflections..

De afgelopen maand zijn er zo veel nieuwe producten binnen gekomen in de winkel, dat ik bijna niet meer weet wat ik het eerste of het laatste aan jullie ga laten zien!
Daarom moet je zeker niet vergeten om een kijkje te nemen in de webwinkel, bij de nieuwste producten!

Maar eerst laat ik jullie nog een lay-out zien.
Afgelopen weekend ben ik heerlijk bezig geweest met de nieuwe papierlijn Reflections van prima marketing. Wat is het toch een prachtig papier! Ik heb de lijn verwerkt met een foto van mij aan het strand in italie, wat mooi past bij de blauwtinten van deze papierlijn...
The surf, the sand, ain't life grand;



Detailfoto's;









Gebruikte materialen;
Prima marketing - reflections, glimmermist, mask, bindtouw, prima bloemen, pins, clearstamps vlinders, deep edger border punch martha stewart, martha stewart borderpunch hydrangea's, thickers, letterstickertjes october afternoon, tags, martha steward micro beads, paper world paper pen en glitterliner, stickles, schilderstape, nietjes en distress inkt.


Bedankt voor het bezoeken van het blog!
Fijne dag,
Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten