zondag 10 april 2011

Courage.




Ik zou zeggen goeiemorgen zondag !!!
Vandaag mag ik jullie van de nodige zondag inspiratie voorzien en ik heb voor jullie een LO gemaakt.
Ik heb afgelopen week 3 tassen vol foto's van mijn familie mogen ontvangen er zitten zelfs hele oude foto's in en die zijn zo mooi om te scrappen.
Ik ben dus maar begonnen en dit is de eerste Lo die ik ermee gemaakt heb.
En ik ben begonnen met een foto van mijzelf ik had namelijk al een papierlijn waar deze echt perfect bij paste.
Ik zal is vertellen wat ik allemaal gebruikt heb en gedaan heb.
Het papier is van Sassafras Lass en Kaisercraft.
Onder de foto heb ik gestempeld met Distress ink en daarna heb ik er embossingpoeder clear opgestrooid dat geeft het net even een mooier effect.
De thickers waren eerst wit geglitterd ik heb ze gespoten met mijn airbrush en de copics en je ziet niet dat ze gespoten zijn het dekt echt geweldig, en zo heb je altijd de juiste kleur.
De bloemen zijn van Prima Marketing .
De swirl is met een glitter liner gemaakt van My Paper World.
Dat was het dan weer.
Ik wens jullie een fijne zondag.

X

Erna

1 opmerking: