zondag 6 februari 2011

Zondag inspiratie.



Mijn inspiratie voor vandaag is een LO van mijn neefje Chano.
Ik heb gebruikt gemaakt van het papier van BasicGrey Curio.
Ik heb op de LO een kledinlabel zitten ik bewaar bijna alle kledinglabels tegenwoordig er zitten ook zulke mooie labels bij.
Dit label heb ik bewerkt met glimmermist en met distressinkt.
De swirl heb ik gezet met de perlen pen van Paper World.
En dan de chipboard letters die heb ik eerst met glimmermist ingespoten en daarna met "de chipart tool bewerkt zo gaaf om te doen.
Zoals je ziet hebben de letters een leuk bloemenmotief gekregen.
Er zijn nog veel meer motieven en alphabets te verkrijgen hierin.
Zo heb je de mogelijkheid om je chipboard in prachtige creaties te veranderen.
Daarna heb ik nog wat distress ink erover gedaan om het bloemetje nog meer naar voren te laten komen.
Dit is mijn inspiratie van vandaag ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Ik zal voor jullie is een stap voor stap techniek maken met de chipart tool dan kun je is zien hoe leuk het is om daar wat mee te doen.
Dus hou ons blog in de gaten voor meer leuke inspiratie.

Rest mij nog jullie een hele fijne zondag te wensen.

Groetjes Erna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten