maandag 28 februari 2011

Magic Slide Book en deel 4 van de Inspiratie Challenge

Het DT van Scrapdelight is druk aan het scrappen met de allernieuwste lijnen die binnenkomen.
Als tegenhanger, ben ik de kast ingedoken op zoek naar iets 'ouds'.
Ik vond een Magic Slide Picture book van Paper Motions.
Jaren geleden heb ik 'm op een beurs gekocht, vast met een heel mooi doel voor ogen ;)
En het papierblok Wild Rasberry van K&Company riep ook al jaren om gebruikt te worden.

Dit weekend heb ik het boekje bekleed en dit is het resultaat geworden.
Er zit een standaard bij, dus het kan neergezet worden. 
Een klein cadeautje voor Opa en Oma, ze kunnen er zelf foto's in plakken.



















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



En bij deze wil ik ook het laatste deel 
van de Inspiratie Challenge aankondigen!


Laat je inspireren door de tekst van De Jeugd van Tegenwoordig,  "Sterrestof"

Je kunt een zin gebruiken, de hele diepere betekenis, de titel...noem maar op.
Hier is de tekst:

Wiwa
Ikki, flikki, ikki, kikki

Uhu-um, Gé
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappie
Ballin' ookal was mamma altijd wappie
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
De tweede helft, maar ikke hoef geen help
Wiwwelien was elf, deed alles zelf
Ik ging zelf naar school, nu kom ik zelf op tv
En ik lach in mezelf want de sletten ik breng
Nou kijk ze kijken, dus blijf kijken
Alle dikzakken willen op me lijken
Maar broeder, vergeet dat ding
Stap opzij, ze wil een handtekening

[Fur]
Kaleidoscopische in z'n oogs
Ik kijk omhoog, m'n pupillen worden groot
De wereld is weer plat ja
Op je bolle bips na
Golflengte afstand
Van je hemellichaam
Ze is van spectrale klasse
Ooh, onaardse krachten (yeah)
Losgebarsten toen ze naar me lachte
Je kijkt terug in de tijd
Als je naar d'r kijkt
Ja ze is praktisch
Internagellaktisch
Sorry als ik overdrijf
Zelfs als ik naar boven kijk
Zelfs als ik ooit deadde ben
Dan weet je dat ik ergens ben
Dan ben ik alsnog, in de lucht als sterrenstof
Dan ben ik loesoe in de sky met diamonds om m'n nek bitch
Diamonds om m'n nek
Lucy in de sky met met diamonds om m'n nek bitch
Diamonds om m'n nek, diamonds om m'n nek, diamonds om m'n nek, diamonds om m'n nek

[Yayo]
Vroeger was Young Yayo alleen nog maar Young
Geen rapcentjes, geen tapen, geen stang
Totdat hij uit het niks op tv kwam
Ineens changde z'n hele leven, bam
Shows in het weekend, geld op de bank
Gelukkig aan het sterrenstof, maar telt het nog dan
Hij wilde proeven van elk soort drank
Men probeerde hem te zeggen hij was telkens zo lam
En na een tijdje zat ik crazy in de put
Toen uit de lucht kwam vallen Lady Luck
Ze werd zijn baby en hij was haar baby terug
En alle vlinders in zijn buik zeiden nee tegen die drugs
Ik heb m'n Moccaprincesje op m'n bankje
Stemklank, je brengt nog steeds brood op 't plankje
Soms denk ik terug, hef m'n drankje
Met de sterren in de lucht ik zeg dankje

[Fur]
De wereld is weer plat ja
Op je bolle bips na
Golflengte afstand
Van je hemellichaam
Ze is van spectrale klasse
Ooh, onaardse krachten (yeah)
Losgebarsten toen ze naar me lachte
Je kijkt terug in de tijd
Als je naar d'r kijkt
Ja ze is practisch
Internagellaktisch
Sorry als ik overdrijf
Zelfs als ik naar boven kijk
Zelfs als ik ooit deadde ben
Dan weet je dat ik ergens ben
Dan ben ik alsnog, in de lucht als sterrenstof
Dan ben ik loesoe in de sky met diamonds om m'n nek bitch
Diamonds om m'n nek
Lucy in de sky met met diamonds om m'n nek bitch
Diamonds om m'n nek, diamonds om m'n nek, diamonds om m'n nek, diamonds om m'n nek


Hier kun je ze horen/zien zingen.




De afsluiter van deze Challenge is niet makkelijk,
we zijn heel benieuwd wat jullie ervan maken.

Johanna en Charlotte hebben voor jullie wat voorbeelden gescrapt;

LO van Johanna:

























Pagina uit een miniboekje van Charlotte:
























We wensen jullie allemaal veel plezier en succes!
De uitwerkingen kunnen tot 11 Maart ingeleverd worden.


Hartelijke groeten,
Charlotte en Corina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten