donderdag 10 februari 2011

Workshop Give away!

** update 16.00 (10/02/2011) = door de hoeveelheid aanmeldingen hebben we besloten dat we 2 plekjes beschikbaar stellen!! We maken vrijdagmorgen 11.00 bekend wie de winnaars zijn! **



Hallo allemaal,

Komende zaterdag, 12 februari, wordt de prachtige workshop Love is in the Air gegeven bij Scrapdelight.
Desire heeft een prachtige luchtballon gemaakt, met hierin een miniboekje.
De workshop zit vol met leuke technieken, zoals crackle paint en techniekjes met embossen.

De ballon is 30 cm lang, en de bal heeft een doorsnede van 12 cm. Kortom; een handzaam formaat!
Je gaat alles zelf maken "from scratch"  zoals je misschien ook van ons gewend bent.




De workshop kost € 42,50 en  is van 11.00 tot 16.00. De prijs is inclusief materialen en lunch.

In je pakket vindt je het prachtige papier van Making memories, stofjes, Prima Marketing, lintjes, etc.
Op de tafel vindt je nog stempels, crackle paint, utee en nog veel meer!


Nu wil het dat wij deze week een afmelding hebben gehad en daarom hebben we besloten 1 van deze plekken te verloten!!! Dus heb je zin in een gratis maar zeer leuke en leerzame workshop, let dan goed op!

Wat moet je doen:

1.) kijk in je agenda; ben je vrij op zaterdag? Zo niet, zorg dat je vrij bent - dit wil je niet missen!
2.) Laat een berichtje achter op het blog, met in ieder geval de tekst dat je mee wil dingen.
3.) Zorg dat je volger van ons blog bent of wordt, we willen natuurlijk wel straks het resultaat zien.

Drie simpele stappen om mee te dingen!

Dat is nog eens een leuk bericht zo op de donderdag toch?


Misschien wel tot zaterdag!

Michelle


35 opmerkingen:

  1. Hoi Michelle en team!

    Lijkt me erg leuk om aan deze workshop deel te nemen!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een gaaf idee om een plek voor die workshop te verloten! Zag er vanaf omdat ik de WS van zondag NOG leuker vind, maar zo....'t Zou toch wat zijn als ik die win zeg :D

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat lijkt me helemaal geweldig zeg. Ik doe zondag ook al een WS en als ik dan uitgeloot wordt, dan kan ik wel blijven slapen(haha)

    Maar een erg lief idee!!!

    Groetjes, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's een hele gave workshop.... Stond hoog op mijn verlanglijstje, maar ja, die eurootjes he.... Zou toch wel erg leuk zijn als ik 'm alsnog mag komen doen!!! Mijn duimen gaan in de hardste stand! ;-)

    Groetjes

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hay Ladies

    Wat onwijs leuk dat jullie dit doen.
    En nu maar duimen.
    En oppas is al geregeld :-)))).

    Gr Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De agenda laat een vrije dag zien, dus de workshop past prima :) Ik zou hier graag aan willen deelnemen! Bovendien staat de winkel al langer heel hoog op de ´uitstaplijst´ hihi
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw dit lijkt me geweldig!
    alleen kan ik niet.. dus wil iedereen suc6 wensen en heeel veel plezier het ziet er echt prachtig uit!

    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ok volger ben ik geworden. en een kans wagen op zo iets moois is natuurlijk helemaal niet te weerstaan. Wat lief dat jullie dat doen.

    thanks,eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! Heb hem nog gezien in de winkel! Was erg mooi!
    Groetjes rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een sympathiek gebaar....ik wil graag een kansje wagen om op deze manier nader kennis met jullie te maken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat een super gaaf idee van jullie om deze workshop te verloten. Het is al even geleden dat ik geweest ben maar ja de centjes he. Ik zou graag mee dingen naar het lege plaatsje op de workshop en heb zaterdag vrij

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superr dat lijkt mij helemaal geweldig! Daar wil ik natuurlijk wel een kansje voor wagen! Moet wel zeggen dat ik nog nooit een winkel heb gezien die zoiets leuks bedacht heeft! Complimenten voor dit orginele idee!
    Wil jullie in ieder geval allemaal veel plezier wensen zaterdag!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. []oke agenda is leeg check
    [] volger blog (even doen na het berichtje check
    [] eten voor de mannen (achterblijvers) check

    [] een creatieve bui check allen nog even mijn ridderfeestje to do lijstje afwerken dan is dat ook geregeld.
    []auto vol pruttelolie check
    [] portomonaie met shopcentjes


    ja hoor ik kom graag!!!

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een leuk bericht zeg! Ben gelijk volger geworden. Voor degene die wint alvast een hele leuke dag gewenst!
    Groetjes Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 1) Ik schuif alles opzij om vrij te zijn en mee te kunnen dingen naar deze leuke workshop :))!
    2) Uiteraard lijkt het mij een super leuke workhshop (ik heb hem in het de winkel gezien)en kan ik mijn hand nog even flink in het zweet gaan brengen om het project af te krijgen voor a.s. dinsdag (operatie)!
    3) Volger was ik al, ik zal proberen nog meer volgers naar jullie toe te krijgen :))!

    Groetjes, Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zeg!
    kans op een gratis workshop, die er ook nog eens fantastisch uitziet.

    ik wil er dus zeker een gokje op wagen!
    voor de gene die hem wint alvast een fijne leuke knutsellige dag toegewenst.

    gr. samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, die is echt leuk.ik ben recent volger geworden op jullie blog en deze workshop schoot er direct uit.Ik zou dan ook megaveel zin hebben om deze workshop te volgen en om kennis te maken met jullie!!!!Misschien tot zaterdag,groetjes Francis Weitering

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,
    Wat een onwijs gaaf zeg! Tijdens de Krea doe heb ik al staan kwijlen bij alle leuke dingen die jullie maken en workshops in geven.
    Dus wil graag meedingen naar deze leuke workshop en wie weet tot zaterdag.
    Groetjes
    Everien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo
    Wat een goed idee om zo de vrijgekomen plaatsen weer te vullen.
    Natuurlijk zou ik graag mee willen dingen naar deze plek
    De werkstukken die in de winkel staan zijn altijd geweldig, deze workshop zal dat ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,
    Wat onwijs gaaf zeg!Het lijkt mij helemaal geweldig om mee te doen met de workshop Ik ben al volger en geniet iedere keer weer van jullie werk.
    Ben benieuwd wie het gaat worden. In ieder geval iedereen een gezellige dag toegewenst met knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuk idee zeg, om een workshop cadeau te doen! De foto's ervan zagen er al superleuk uit. Nu maar hopen dat mijn naam er ook uit komt haha....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow wat een gave candy!!is weer eens wat anders als scrapspullen super gaaf idee!!de workshop lijkt me in ieder geval geweldig als ik zou winnen heb ik een eerlijk verleg bij mijn man om het niet aftekunnen wijzen en dat ik moet komen haha volger was ik al...fijne avond verder allemaal groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wow, dat is mijn ultime droom. Via Erna ben ik hier gekomen en natuurlijk was ik al een tijd volger. Een workshop heb ik nog niet bij jullie gevolgd, dus dat lijkt mij het einde.

    Ik wacht in spanning af en houd de zaterdag vrij voor................

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooooooo wat leuk zeg, ik ding graag mee voor deze leuke workshop. Volger ben ik al en de winkel heb ik ook al gevonden, sterker nog, ik heb al een paar workshops gevolgd bij jullie. Ik denk hier nog veel van te kunnen leren. Dus hopenlijk trekken jullie mijn lootje

    Liefs Ria Reijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt WoW een WS die helemaal voor niets weg gegeven gaat worden,geloof dat ik nu eerst maar eens moet gaan liggen^_^

    Michelle,...al had ik wat , dit zou ik voor geen goud laten schieten
    Moet je natuurlijk wel gekozen worden haha.
    Eerlijk gezegd dacht ik dat ik jullie volger al was,komt vast door de nieuwsbrief.
    Zo ik ga nu mijn mannetje opzoeken.
    Succes allemaal.

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kon niet slapen en dacht laat ik mijn mail nog even lezen.
    Toen las ik over deze actie en moest daar natuurlijk wel even op reageren.
    Ook ik heb zaterdag een dagje vrij,maar zou die zeker met zo'n leuke workshop willen vullen. Is al een tijdje geleden dat ik geworkshopt heb. Maar ik wens iedereen heel veel succes met de verloting!! En jullie bedankt voor deze kans!!
    Tja ik denk dat ik nu helemaal niet meer kan slapen!;)

    Groetjes van Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal te gek zeg, dit is nog eens bijzonder om te winnen.
    Voor de winnaars, veel plezier.
    En voor mijzelf, veel succes, hopen dat ik het wordt.

    Groetjes Riet
    http://ineedtoscrap.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Word je op vrijdagochtend wakker...en is dit wat je in je mailbox vindt....een mogelijkheid om naar een workshop te gaan op zaterdag.
    Alles gooi ik er voor aan de kant als ik het word. Nu maar hopen dat ik vanavond een positief berichtje vind in mijn mailbox
    11 uur is geen haalbare optie..I cross my fingers..tijdens de vergadering...en om 5 uur snel naar huis...computer aan en...
    Voor diegene die de gelukkige winnaar zijn..
    Geniet ervan hij lijkt me ontzettend leuk...en als ik het ben....GENIETEN..met hoofdletters.
    Fijne dag vandaag
    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeetje wat een leuke actie, ik ben meteen volger geworden. Ik ben vrij zaterdag (van hoe laat tot hoe laat is het eigenlijk?) ennnnnnn wil graag meedingen.

    Veel plezier voor degenen die gaan!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow wat een gave workshop en wat een super kans om hem te kunnen gaan volgen. Ben gelijk volger van jullie blog geworden.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super leuk idee! Ik heb morgen een verjaardag maar voor deze workshop wil ik hem graag afzeggen. Dus ik wil heel graag meedingen naar deze gratis workshop. Uiteraard word ik volger van jullie blog! Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohoh... beetje op de valreep... Ik hoop dat 'mijn lootje' nog mee kan dingen in de 'hoge hoed'?
    Wie niet waagt, die niet wint... Dat gaat voor mij niet op: ik waag graag!

    (is het al elf uur....?)

    Grz,
    Mariek

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zou het super vinden om mee te mogen doen morgen.

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen