donderdag 3 februari 2011

doosje maken stap voor stap workshop
















Vandaag ga ik jullie laten zien hoe jullie dit doosje kunnen maken. het is heel makkelijk te maken. Je moet het gewoon net even weten :) Maar dat is met alles zo :)

We nemen een vel cardstock van 21cm bij 21cm


Daarna ril ik hem met mijn score-pal op: 7cm en 14 cm. Papier kwart slag draaien en nogmaals rillen op 7cm en 14cm


daarna leg ik hem zo neer:


Daarna ril je hem dus zo naar beneden (schuine lijn als ware)


Daarna kun je hem zo vouwen:


Daarna kan het pimpen beginnen:
Ik heb het papier gebruikt van: My minds eye's state of the heart


Ik heb 8 vierkantjes gesneden van ongeveer 6,5cm bij 6,5 cm:


Daarna heb ik alle randjes even beinkt met distress inkt


Daarna plak je alle plaatjes op hun plekje:


Daarna maak je in de 4 hoeken een gaatje met je crop a dile gaatjes ( zie foto in het totaal heb je nu 8 gaatjes)


Daarna zet ik voor de stevigheid er even een eyelet in.


Daarna neem je een stuk lint en rijg je door de gaatjes heen, trek hem aan... een strikje erin en je kan de buitenkanten gaan pimpen :)




Ik wens je veel plezier bij deze stap voor stap workshop!
Als je er eentje hebt gemaakt. laat je dan even een berichtje achter. we komen graag even bij je kijken :)

groetjes Martine (Madeliefjuh)

de stansen die ik gebruikt heb zijn van crealies
het stempeltje is van Penny black.
en de pareltjes zijn gemaakt met de parelpennen

3 opmerkingen:

  1. Heb deze doosjes vaker voorbij zien komen maar het zag er altijd zo ingewikkeld uit!
    Nu ik dit zo zie valt het reuze mee.
    Bedankt voor de "les" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk tasje Martine. Bedankt voor de tutorial.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg.
    Ik ga het deze week nog uitproberen.

    Iedereen via deze weg fijne feestdagen en een goed, creatief, 2012 toegewenst.

    Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen