maandag 7 februari 2011

Gevouwen kaart

Al kun je het eigenlijk niet meer echt een kaart noemen:)

Ik kwam deze kaart tegen op een blog en ik wilde het toch graag eens proberen. Nou, ik heb het geweten! Eerst 2 vellen cardstock verpest, verkeerd geponst....Driemaal blijft scheepsrecht en toen ging het goed!!! Ik heb gebruik gemaakt van een oudere lijn van Tilda. De nieuwe lijnen vind je hier! Ook de randponsen van Martha Stewart zijn onmisbaar bij dit project. Zelf heb ik ervoor gekozen om de kaart af te werken met een stempel van Magnolia, maar daarvoor kun je natuurlijk ook een andere afbeelding gebruiken! De titel aan de binnenkant is een digi.

Kijk voor de uitgebreide tutorial hier, daar wordt het stap voor stap uitgelegd!






groetjes Wilma

5 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart, echt prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww Wilma wat een plaatje zeg....geweldig mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi Wilma, heb ook al een poging gewaagd maar ben naar twee verknalde vellen cardstock gestopt. Toch nog maar eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt wel op dat vouw spelletje wat we vroeger deden.
    Erg leuk zeg.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen