zondag 2 januari 2011

Wij stellen graag nog iemand aan u voor.

Zoals ik al verteld heb gaan we heel veel leuke dingen doen in 2011 bij Scrapdelight.
daarvoor hebben we een gevarieerder Design Team nodig.
Dus heb ik het genoegen om nog een nieuw Guest DT member aan u voor te stellen.
En dat is .......

Martine


Hallo allemaal,

Ik ben Martine (Madeliefjuh) ben 29 jaar, getrouwd, en heb 2 prachtige dochters van 2 en 4 jaar. Het liefst ben ik de hele dag bezig met mijn hobby, vooral kadootjes maken en kaarten maken, vind ik toch wel het allerleukste. Verder vind ik het super leuk om Guest DT member te worden bij scrapdelight, energie genoeg! Ik heb er zin in! Als jullie meer van mij willen weten. vraag het gerust!

Groetjes Martine

1 opmerking:

  1. Wat leuk voor je zeg, heel veel plezier de komende tijd bij Scrapdelight! Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen