zaterdag 29 januari 2011

Kaartje zonder designpapier

Een goede zaterdag allemaal!

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien. Ik heb een kaartje gemaakt zonder designpapier, niet omdat ik zonder zit, maar gewoon om het eens te proberen.
Gebruik hiervoor wel glad papier, cardstock werkt niet!

Eerst heb ik papier 'besmeerd' met inkt, in dit geval 'peacock black' die iets minder black is dan de naam doet vermoeden:) Daarna heb ik gestempeld met een stempel van Tim Holtz. Het grotere vel heb ik op de zelfde manier behandeld en daarna een rand gestempeld met een stempel van Prima Marketing. De letters zijn gesneden met mijn onafscheidelijke Silhouette.
Ok, het is niet het meest gezellige kaartje uit m'n voorraad, maar helaas heb je soms zulke kaarten nodig....



Nog een fijn weekend allemaal!

groetjes Wilma

1 opmerking: