maandag 31 januari 2011

Maandag - projectdag: notitieblokhouder en pennenstander

Ik hou niet van heel veel spullen en tierelantijnen in de woonkamer. Wij hebben een behoorlijk klein huis en dat moet naar mijn idee niet te vol zijn. De eettafel wil ik dan het liefst ook zo leeg mogelijk hebben. Echter is er één ding dat naar mijn idee wel in de buurt moet zijn: een notitieblokje met schrijf-/ knipgerei.

Bij een grote non-food-supermarkt beginnend met een A heb ik een notitieblokje met houder op de kop getikt. Weliswaar met een gruwelijk motiefje, maar goed. Daar weten wij scrappers wel raad mee. Bij een andere discounter vond ik een bakje wattenstaafjes in een hartvorm. De wattenstaafjes zijn inmiddels overgeheveld naar een ander doosje, want in deze vorm zag ik met perfect bijpassende pennenkokertje.

Voor dit projectje heb ik een valentijnslijn van Bo Bunny gebruikt: Crazy Love. Dit heb ik gecombineerd met bruin cardstock. De lijn heeft eigenlijk twee gezichten: getekende figuurtjes en zachte vormen. Ik heb de vellen met de zachte vormen hiervoor gebruikt: Conversation, Have a Heart en Love Story.

Het geheel is met een blending tool met Distress inkt (walnut stain) afgewerkt. Daaroverheen zijn randen bruin cardstock en dessinpapier geplakt. Deze zijn geponst met de borderpons Fleur de Lis van EK Succes. Daarna zijn bloemen toegevoegd.




Groet!
Klaske

7 opmerkingen:

  1. Wat mooi klaske Geloof best dat dit heel gezellig staat op jullie tafel

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk!!! (je schrijft ook zo gezellig:))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk. Wat een leuk idee en mooi uitgevoerd hoor. Jammer dat Scrapdelight op maandag niet open is ander ging ik even wat papier halen van een zekere valentijnsserie. Mooi gedaan.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze moeten zeker een ereplaats op de eetkamertafel krijgen (-: Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen