zaterdag 29 januari 2011

Inspiratie Zondag.




vandaag is het zondag, de dag van de inspiratie.

Ik wou jullie graag de veelzijdigheid laten zien van de stansen van Crealies.
Vorige week heb ik jullie laten zien hoe je een tentkaart moet maken.
Dat heb ik deze keer ook weer gemaakt, dit keer gecombineerd met de stansen van crealies.
Zoals jullie zien heb ik dit keer gebruik gemaakt van en vlaggetjeslijn.
dit is de nieuwste stans van crealies.
Heel veelzijdig te gebruiken.
Het gras heb ik gemaakt met de creative shapes nr 13 van crealies en ook de vlinders zijn van crealies.
Het stempeltje is van Magnolia. en gekleurd met de Copic's
en het papier wat ik gebruikt heb is van:Basic-Grey Olivia
Ik hoop dat jullie hier een beetje inspiratie uit kunnen halen.

Groetjes Martine (Madeliefjuh)

2 opmerkingen:

  1. Ooo onwijs leuk geworden zeg...wow.
    IK ben zelf ook helemaal weg van die stansjes, ze zijn erg leuk en niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen