woensdag 13 juni 2012

Wednesday - Cardmaking day

Vandaag weer de beurt aan mij om jullie te voorzien van wat kaartjes-inspiratie.
Ik werk niet zo heel veel met bloemetjes, zeker niet op mijn layouts. Toch heb ik laatjes vol met bloemetjes liggen en koop ik ook nog zo af en toe wat bij voor "je weet maar nooit!". Volgens kennen jullie die reden als scrapper allemaal wel :-)

Vandaag heb ik besloten eens wat van de bloemetjes te gebruiken voor een vrolijke verjaardagskaart en dit is het resultaat:

Gebruikte materialen:
Wit cardstock
designpapier van My Mind's Eye uit de serie " Miss Caroline - Dolled up"
roze- wit twine
diverse bloemetjes en roosjes uit de winkel 
bruine brads
en alle randjes papier en van de vlaggetjes heb ik geinkt met distress ink




Ik hoop dat jullie hier weer genoeg inspiratie van hebben gekregen om ook weer aan de slag te gaan.

Groetjes Nicole

8 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kaart Nicole. Heb ook zo'n voorraadje :-). Op een kaart vind ik het ook moeilijk en dan met name de verzending.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooitje geworden Nicole. En voor wat betreft de verzending: ik neem gewoon een grotere maat envelop. No problemo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooitje geworden Nicole. En voor wat betreft de verzending: ik neem gewoon een grotere maat envelop. No problemo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooitje geworden Nicole. En voor wat betreft de verzending: ik neem gewoon een grotere maat envelop. No problemo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en vrolijk kaartje Nicole, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel erg gaaf zeg!!
    Wat een leukerd :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen