zondag 3 juni 2012

Challenge Sunday: Kleurenpalet

Op deze zondag zijn 3 meiden van het designteam aan de slag gegaan met een door Esther uitgezocht kleurenpalet. Laat je inspireren en doe mee!! Het kleurenpalet:
Uitwerking Esther: Toen ik het kleurenpalet voor deze uitdaging zag, wist ik direct dat ik met het papier van Prima Marketing Songbird wilde gaan werken. Dit papier heeft een heerlijk romantische uitstraling. Wat ik ook wilde is aan de slag met verschillende technieken. Zo zijn de vogels bewerkt met gesso, pastel en crackle paint. En zijn de bloemen zelf gekleurd en bevestigd op glubers. Ik ben benieuwd wat jullie met dit kleurenpalet kunnen!!!
Gebruikte Materialen: Kraft cardstock,Wit cardstock, Prima Marketing Song Bird, Glimmer Mist Vanilla Breeze, Distress Inkt Vintage Photo, Paper Distresser Birds Die, Gesso , Panpastel Crackle Paint, Glubers , Alphabet Die, Glimmer Glaze, Sew Easy


Uitwerking Jolande: Wat wel leuk is in deze LO: ik heb gebruik gemaakt van een masker van dylusions, dit zijn eigenlijk maskers voor mixed medium. Je ziet hier dat het ook op een zachte manier gebruikt kan worden.
Materiaal wat gebruikt is: glimmermist patina enVintage pink, distress ink van Ranger, vlinderknoopje en vlaggetjes van My Mind Eye, chipboars dress form van dustyattic, stempel vogelkooi van Unity swirl stempels zijn ook van unity en te bestellen via de winkel.

Uitwerking Janine:
Gebruikte Materialen: Dessinpapier Bo Bunny country garden, Glimmermist, crackle paint, knopen, ZVA swirl, Blaadjes en bloemen, Borderpunches Martha stewart, Naaimachine en schilderstape.

2 opmerkingen: