woensdag 6 juni 2012

Wednesday Card Day: Dream Big!

Hallo allemaal!

Woensdag en dit keer voor jullie deze romantische kaart gemaakt met het papier van Prima Marketing uit de lijn Fairy Belle en de Notecards van Prima Marketing uit de lijn Almanac. Deze lijnen zijn prima met elkaar te combineren. :-)


Ik vind de vellen van Prima altijd al zo mooi van zichzelf, dat ik er een sport van maak om de mooie afbeeldingen in een project zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen.


Op de notecard heb ik gestempeld en deze vervolgens in zijn geheel ingesmeerd met Crackle paint (Rock Candy).



Tot slot heb ik de afbeeldingen bewerkt met glossy accents en stickles om ze wat meer uit het papier te laten springen.


Gebruikte materialen:
Papier: Prima Marketing-Fairy Belle, Prima Marketing Almanac notecards, Petaloo Color me Crazy flowers, Ranger glitter Stickles (gold), Rangers inkssentials glossy accents, Zva creative strass,
Prima Marketing spring leaves, Ranger Tim Holtz Distress crackle paint (Rock Candy), Unity Stamps ittybitty stamp: Dream big, Collections Elemenst vintage butterfly, Ranger Tim Holtz Distress inkt (walnut stain)

3 opmerkingen: