maandag 18 juni 2012

Outside the box










Bij de CHA in Amerika was natuurlijk ook Dyan Reaveley aanwezig.
Het is leuk om te zien hoe makkelijk ze "even " een tag maakt.
Nadat ze de tag voor mij had gemaakt die op de LO zit moest ik natuurlijk wel even met haar op de foto.





Dylusions zijn op dit moment helmaal in en als je van klierderen houd moet je ze zeker aanschaffen.
En als je net als ik niet zo van het kliederen bent is het ook erg leuk om mee te werken.
Outside the box is ook in dus ik ben de uitdaging aangegaan,

De Masks zijn te koop in heel veel verschillende soorten.

Fijne dag en weer veel inspiratie toegewenst.

Kijk nog even bij de workshop, er zijn er weer meer bijgevoegd.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dit out of de box denken van je!!! gaaf hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat stempelen helemaal geweldig. Hoop dat het mij ook ooit gaat lukken om van die mooie creaties te maken. Nog gefeliciteerd met het behalen van de 454 volgers. Kan eindelijk de candy eruit.

    Liefs johanna

    BeantwoordenVerwijderen