woensdag 9 mei 2012

Wednesday, card day: "Sprout a Little Smile"

Hallo allemaal,

Het is weer woensdag en dus tijd voor een kaartje. Afgelopen weekend was ik bij Scrapdelight en zo ineens lag daar een prachtige set clear stamps van Pink Paislee ("Spring Jubilee") in mijn mandje en laat die nu prachtig uitkomen bij het kaartje dat ik van plan was te maken.

Het leek me weer eens leuk om een echt heel licht kaartje te maken en dat is mij deze ronde wel aardig gelukt, geloof ik.

De kaart is gemaakt van restjes papier van Pion Design ("From the Heart II") en natuurlijk mocht de Doily Lace punch van Martha Stewart ook niet ontbreken. Verder nog wat lint en heb ik een swirl van ZVA Creative ietwat met de schaar bewerkt. Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat bloemen en tenslotte wat pearl ribbon uit eigen collectie.

Fijne woensdag verder!

Toodles,

1 opmerking:

  1. Hoi Jolanda,

    Wat zijn de kaarten altijd weer een bron van Inspiratie^_^"
    Deze is ook weer schitterend.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen