donderdag 10 mei 2012

Hallo Scrapdelight fans!!!

Jolande hier!!!
Blij verrast was ik afgelopen zondag!!! De stempels van Donna Downey zijn binnen!!!!
YEAH!!! dat vraagt om wat kaartjes..
Ik heb alleen de stempel gebruikt van de Lupine.
Heerlijk om met inkt te spelen en jullie te laten zien dat met een stempel
een flink altijd voorbeelden gemaakt kunnen worden.

Deze is gemaakt met stazon steal bleu en als schaduw distress ink antique linen

Heerlijk gewerkt met een masker
daaroverheen de lupine gestempeld met stazon brown timber

Met steal bleu gestempels op shrink plastic ...de tag lijkt hier groot maar is klein:)

Nogmaals de schaduwtechniek!!

En hier is de lupine gestempels met gesso!!
maak wel je stempel daarna goed schoon!!
gebruikte materialen
stempels van Unity
distress ink
stazon
gesso
blendingtool
craft sheet

Wil je technieken leren!!!
19 mei geef ik een workshop met allerhande stempeltechnieken.
De ochtend gaan we besteden aan achtergrond technieken.
's middags komen een paar prachtige technieken aan de orde.
Iedereen die deze workshop al gedaan heeft was erg enthousiast over wat ze allemaal geleerd hadden.
Voor meer informatie


Groetjes en fijne dag!!!

Jolande


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, de stempels van Donna Downey! Alleen klikte ik de link onderaan de blog aan, maar zag de stempels niet in de webshop.....Kan ik ze misschien op een andere plek vinden of worden ze nog in de webshop gezet? Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!

    Maar ik wil graag meedoen met de blogcandy, alleen lukt het me niet om mijn gegevens achter te laten. hoe doe ik dat?

    BeantwoordenVerwijderen