maandag 9 april 2012

Brother and sister....

                                    


Alweer maandag, dus tijd voor wat inspiratie voor een LO.
Ik vond allemaal foto's van mijn broer en mij toen ik net geboren was.
Leuk om te zien hoe trots hij kijkt met mij op zijn schoot.

                                                        

Het papier wat ik heb gebruikt is van mijn favoriete merk Authentique Loyal
Ik heb de rozetten gemaakt met de Die van Tim Holtz, voor je ze in elkaar zet eerst de randen met distressinkt bewerken.

 The Dusty Attic Vintage Frame heb ik met acrylverf geverfd en daarna met Utee embossingpoeder bewerkt.



De knopen op de rozetten zijn van de Sewing Room Die van Tim Holtz.
Ik heb ze eerst van dozenkarton gestanst en daarna nog een keer van cardstock.





Op 19 mei geef ik een workshop met de Authentique papierlijn Genuine.
Klik hier voor meer informatie.

Fijne dag en weer veel inspiratie toegewenst.

Groetjes Karin.

2 opmerkingen: