zondag 27 maart 2011

Zondaginspiratie.




Vandaag is het mijn beurt om wat inspiratie te plaatsen. Zoals vele van jullie weten ben ik gek op tags. Ze zijn ook zo leuk en snel te maken nouja snel bij mij duurt het altijd wel even . Ik heb voor jullie een een Happy Birthday tag gemaakt met het papier van Prima Marketing Madeline. De bloem die erop zit is gemaakt met de stans van Tim Holtz Tattered Florals. Hij is afgewerkt met glimmermist en glimmerglam. Het lijfje van de vlindertjes is gemaakt met een Gloss gel pen dat staat zo leuk als het wat glanst. Het halve gipse lijstje is eveneens met een paper pen bewerkt en wat distress ink. Het meisje wat erop staat is een rubon maar daar kan je natuurlijk iedere afbeelding voor nemen. En niet te vergeten de TAG is gestanst met mijn eigen tag stans namelijk die van Tim Holtz Tag en Bookplates.

Vergeten jullie niet dat het vandaag koopzondag is bij ons en er is een Workshop "kleuren met copics" .

Misschien tot vandaag en anders fijne Zondag.

Groetjes Erna

3 opmerkingen: