vrijdag 4 maart 2011

stap voor stap kaart












dit keer laat ik zien hoe ik deze reep chocolade heb verwerkt in een kaart.

** sorry.. de foto's zijn gedraaid. ik kan daar niks aan doen***

we nemen een vel cardstock van 30 bij 30
ik ril dan op: 4cm en 5cm. en op 24cm en 25 cm (afhankelijk van je reep chocolade)


daarna draai je je vel en ril je op: 7cm,9cm, 21cm


daarna knip je hem zoals de foto hieronder:


en daarna kan je hem al in model vouwen:


Ik bewerk de zijkantjes altijd even met de distress inkt ik vind het effect daarvan altijd wat mooier:


daarna kan je hem dicht "plakken" ik doe dat altijd met tape



en dan is ie in model, en ziet het er zo uit:



en dan kan het leukste gedeelte weer beginnen! het pimpen!

Het papier dat ik gebruikt heb is van: My minds eye state of the heart het stempeltje is van Magnolia serie you are so special en ingekleurd met de Copics
de stansjes bloemen en swirls zijn van Crealies de hartjes die je ziet. zijn ook stansen van crealies. ik heb ze bewerkt met embossings poeder en de mini pareltjes van martha stewart.


Ik hoop dat jullie mijn stap voor stap workshop leuk vonden? ik hoor het graag van je als je ook zo'n kaart hebt gemaakt!

groetjes martine (madeliefjuh)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten