woensdag 14 april 2010

Inspiratiechallenge 2: Ik noem je bloemen etc.

De eerste twee weken van de challenge zitten erop en tsjonge jonge... wat een reacties hebben we gekregen! Er zijn tot nu toe maar liefst 10 layouts ingestuurd, waarvan 1 helemaal vanuit Frankrijk! Je kunt je layout nog insturen tot 00:00 uur vannacht. Hierbij willen we jullie alvast heel erg bedanken voor jullie enthousiasme en inzet! De ingezonden layouts worden morgen op het blog geplaatst.

Maar dan nu... de tweede challenge! Een lastige dit keer. Maar ook een bijzondere. Dit keer moet je je niet laten inspireren door kleur, maar door een gedicht van Jan Hanlo. Je kunt de tekst gebruiken om in je titel te verwerken (zoals Charlotte en Wilma hebben gedaan), je kunt het gedicht ook in zijn geheel op je layout verwerken (zoals Yvette heeft gedaan), maar je kunt natuurlijk ook de tekst als leidraad gebruiken voor de inhoud van je layout (zoals Janine). Het gedicht hoeft niet letterlijk terug te komen in je layout, maar we moeten wel kunnen zien dat je het gedicht als inspiratiebron hebt gebruikt. Je kunt je gemaakte layout weer uploaden in het daarvoor geopende topic op het Scrapdelight Forum of je kunt hem sturen naar challenge @ scrapdelight.nl. Jullie hebben de tijd tot en met 29 april. Goed... genoeg gepraat nu. Hier is het gedicht waar het om gaat:

Ik noem je bloemen etc.

Ik noem je: bloemen
ik noem je: merel in de vroegte
ik noem je: mooi
ik noem je: narcissen in de nacht
waaroverheen de wind strijkt
naar mij toe

ik noem je: bloemen in de nacht

Jan Hanlo

Hieronder alvast een paar layouts van het team van Scrapdelight ter inspiratie:

Yvette:

Wilma:

Janine:

Charlotte:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten