zondag 21 augustus 2011

Youtube Sunday Bloemen van Patroonpapier

Het is vandaag weer zondag !!!
En zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn wordt er dan een "youtube sunday" filmpje geplaatst.
Ik ben dus weer is aan het verzinnen gegaan wat ik jullie nu weer is kon laten zien.
Totdat ik mijn oude rol patroonpapier zag liggen, die gebruikte ik vroeger om kledingpatronen mee over te nemen.
Ik dacht wat zou ik daar nou is mee kunnen doen.
En zo onstond weer een nieuw filmpje voor scrapdelight.
Ben je inmiddels nieuwsgierig ga dan snel kijken zou ik zeggen.



Gebruikte materialen zijn:

Glimmermist
Archival inkt Coffee
Clear stamp van een set die Heidi Swapp ontworpen heeft voor Tattered Angels

Veel plezier met kijken

En voor diegene die een reactie achterlaat heel erg leuk en bedankt alvast.

X

Erna


9 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi. Bedankt voor dit leuke filmpje. Groetjes, Anita Kaartenboetiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk idee, ga ik proberen.
    Bedankt.
    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat mooi gedaan! Toch eens overwegen om glimmermist te kopen, dat geeft inderdaad een heel mooi effect.
    Dank je wel voor het filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, en het ziet er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whow Erna... wat een ontzettend leuk idee! Ga het zeker een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, ik heb ook nog zo'n rol liggen. Ga het zeker ook eens proberen. Dank je wel voor de inspiratie
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen