vrijdag 26 augustus 2011

Challenge Friday: inspiratie challenge, aqua en groen!

Zo na de zomer heeft ook de Scrapdelight Challenge Friday een opfrisser gehad! Vanaf nu elke twee weken een nieuwe challenge op Challenge Friday.

Het is een inspiratie challenge, dus alles mag! Lay-outs, kaarten en zeker ook home deco projecten, als je je maar laat inspireren door de inspiratiefoto. 

Deze challenge loopt van 26 augustus tot 6 september 19.00. Om mee te doen zet je je naam en een directe link naar je creatie op jouw blog in de Linky widget die onder de challenge staat. 

Vergeet niet in jouw blogbericht ook de afbeelding met de opdracht te laten zien!(anders ding je niet mee naar de prijs)


Natuurlijk zorgen we ook voor de nodige inspiratie, dit is wat Desire, Michelle, Karin en GDT'er Vera maakten:


Desiré




Karin:




Michelle




Vera:




En dan nu de uitslag van de GROTE SCRAPDELIGHT ZOMERCHALLENGE!! De random generator koos uit de 30 creaties....





Colien! Gefeliciteerd! Neem je contact met ons op voor je prijs?

Veel scrapplezier met deze inspiratie challenge, 

Het scrapdelight Designteam




7 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Dames! Leuk om zo iedereen zijn interpretatie van inspiratie te zien!
    Colien....gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan allemaal, ik vind groen altijd een uitdaging want het is mijn mist favoriete kleur.....Eens zien of ik inspiratie kan vinden om hier iets mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf weer meiden en heerlijke kleurtjes...
    fijn weekend,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Colien, van harte met je prijs! En DT wat hebben jullie prachtige dingen gemaakt, súper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whiehoo, ik ben winnaar, wat leuk!
    Bedankt voor de felicitaties.
    Zie het net, omdat ik met deze challenge meedoe...

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn bijdrage heb ik geplaatst, leuk om te zien dat ieder van jullie totaal andere voorbeelden heeft gemaakt.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inspiratie met prachtige voorbeelden!
    Ik heb een huisje gemaakt voor jullie challenge.
    Wat een mooie inzendingen zijn er al binnen!
    En Colien proficiat geniet van de eer en de prijs.
    Fijne zondag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen