dinsdag 30 augustus 2011

Inspiration Tuesday, cupcake romantic...

Hallo allemaal.
Het is weer dinsdag, dus dat betekend, inspiration tuesday!
Vandaag heb ik weer een foto waardoor ik me heb laten inspireren;


Vind je het geen dotjes! Ik kan me voorstellen dat de maker, ze te leuk vind om op te eten!
Toen ik deze foto zag, wist ik meteen dat ik aan de slag ging met roze blauw en parels...
Dit is wat ik er van gemaakt heb;


Detailfoto;


Gebruikte materialen;
2 tags (groot en medium), ijzerdraad, roze parels, bindtouw, dessinpapier van prima marketing, borderpunch binding edge van ek succes en deep edger punch ... van martha steward, pins, vlinderpons van martha steward, parelpen creme en transparant, stickles platinum, witte bloem, roosje, stukje lint, distressinkt en een achtergrond stempel.

Ik hoop dat ik ook jullie, hier weer mee kan inspireren!
Nog een fijne dag!
Liefs Janine


7 opmerkingen: