woensdag 25 mei 2011

Wednesday card day: Just a little note...



Het is vandaag woensdag dus wordt er door één van ons weer een kaartje geplaatst.
Vandaag is het mijn beurt om weer is een kaartje te showen.
Ik heb al een aantal nieuwe Magnolia Stempels in mijn bezit van de prachtige Sweet Rainbow collectie van Magnolia die je hier kunt prè-orderen.
En het zijn zulke schatjes weer dat het moeilijk kiezen is, tenminste voor mij wel.
Maar deze stempel moest er gewoon bij zitten vinden jullie haar niet schattig met die aardbeitjes.
Ik heb haar ingekleurd met mijn copics en op de foto kun je zien welke kleuren ik gebruikt heb.
De bloemetjes zijn van Prima en die waren wit ik heb ze met mijn airbrush in de juiste kleur gespoten en daarna met stickles bewerkt.
De blaadjes heb ik even in de Glimmer Glam gedoopt.
Het randje naast de afbeelding is met een doohickey stans van Magnolia uitgestanst.
De afbeelding is met een nestabilitie uitgestanst en met distress afgewerkt.
Het papier is ook van Magnolia en dat is ook al te prè-orderen.



Ik hoop dat we mekaar dit weekend met het feestweekend tegen komen.

X

Erna

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, wat een lieve stempel en mooi ingekleurd!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje
    erg leuk
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen