dinsdag 17 mei 2011

Inspiration Tuesday: Home Deco

Vandaag mag ik wat inspiratie met jullie delen.
Ik kan me erg laten inspireren door foto's van interieurs.
Veel kleuren- en materiaalcombinaties die in interieurs gebruikt worden, zijn ook goed toepasbaar op lay-outs of in projecten.



Ik vond de onderstaande foto's van het huis van de fashion designer Betsey Johnson helemaal leuk!
Voor in mijn huis vind ik het toch een beetje te, maar om toe te passen op een lay-out is het geweldig!







Ik word niet alleen geïnspireerd door de kleur roze met de zwarte accenten, maar ook het kamerscherm is super! En dan de combinatie met metaal, ik zie het al helemaal voor me!


Elke dinsdagavond organiseer ik de speedscrap op het Scrapdelight forum.
Om 19.00 uur wordt een lay-outsketch en een kaartsketch geplaatst.
Tot 23.00 diezelfde avond heeft iedereen dan de tijd om de sketch te maken en te plaatsen in het topic.
Het is de bedoeling dat de sketch als richtlijn geldt voor de inspiratie.

Ik vind het altijd leuk om de verschillende uitwerkingen onder elkaar te zien.


Ik ga deze foto's gebruiken als extra uitdaging voor vanavond.
De sketch en de uitwerkingen vinden jullie op het forum en staat voor iedereen open.

Doen jullie een keer mee?



Bedankt voor het kijken en ik ben erg benieuwd hoe dit interieur jullie inspireert!

4 opmerkingen:

  1. Ik kan vanavond niet....spijtig!
    Super kleuren maar weet niet of ik in dit huis met zo'n kleuren zou kunnen leven!
    Fijne dag, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zeg tegen mijn man kijk dat is apart zo'n interieur.
    Zijn antwoord als je dat maar uit je hoofd laat...
    Maar super leuke inspiratie is het zeker.
    Rose met zwart

    X

    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww, ik kijk nu al uit naar vanavond! Ga alvast mijn roze papiertjes bij elkaar zoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW!! ROZE met zwart!! ik kom zeker speedscrappen, alleen eerst ff sporten!

    BeantwoordenVerwijderen